Jesús inclusiu

Espai de trobada, formació i acompanyament de persones LGBTI+

“Jesús Inclusivo” és un espai de trobada, formació i acompanyament de persones LGTBI+ (Lesbianes, Gais, Transexuals, Bisexuals i Intersexuals).

En correspondència amb la filosofia no discriminatòria de la nostra comunitat, «Jesús Inclusiu» és un ministeri de la nostra Església i un espai de referència a Barcelona per a persones que volen viure la seva fe en Jesús, celebrant la Gràcia i l’estima de Deu sense cap tipus de discriminació.

A «Jesús Inclusiu» trobaràs persones que tenen interès en les escriptures, en viure la fe en comunitat, que celebran la Gràcia de Déu i la diversitat. Ens trobem un divendres al mes, a les 20.00 hores. Si tens alguna pregunta amb molt de gust et respondrem. Et suggerim visitis la nostra pàgina a Facebook.

També et convidem a que participis al nostre culte dominical on ens trobem persones de diferents orígens, experiencies i orientacions, totes unides pel desig comú de viure i compartir l’amor de Déu.

A Betel+Sant Pau compartiràs amb una comunitat compromesa a fer pedagogia contra l’homofòbia des de l’Evangeli de la Gràcia. (Fets, 10).

A Betel+Sant Pau viuràs una l’acollida que evita la invisibilitat i treballan en l’acompanyament de la diversitat. (Gàlates 3, 28)

A Betel+Sant Pau trobaràs una esglèsia de tradició presbiteriana i metodista, fundada el 1868, conformada per una comunitat de persones que han trobat a l’Evangeli de Jesús de Nazaret el sentit i l’horizó de la seva existència. Ens arrelem a les tradicions històriques de la Reforma amb continu diàleg amb la societat contemporània.

A Betel+Sant Pau trobaràs una comunitat membre de l’Església Evangèlica de Catalunya Iglesia Evangèlica Espanyola. Com tal som part, de la Comunió Mundial d’Esglésias Reformades, del Consell Mundial Metodista i del Consell Mundial d’Esglésies.

A Betel+Sant Pau trobaràs una esglèsia signant de la Declaració de Mamré i que desde una lectura de la Biblia inspirada en la Teología de la Gracia, teniendo en cuenta que el propio texto bíblico se reinterpreta a sí mismo (Confesión de Fe de la IEE), entiende que ha sido llamada a la praxis de una iglesia inclusiva.